„Hildegardos Bingenietės dvasiniai vaistai” 

„Dr. Strehlowas pabrėžia kūno, proto ir sielos vienybės svarbą. Gera sveikata – tai teisingo požiūrio, kad fizinis, emocinis, protinis ir dvasinis lygmenys sudaro vieningą visumą, rezultatas.”
D r. Briusas W. Hozelskis, knygos „Hildegardos Bingenietės mistiniai regėjimai” autorius

„Dr. Strehlovvas ne tik perteikia Hildegardos sveikatos ir gerovės sampratą. Jis atskleidžia jos įžvalgas, įsitikinimus ir pataria, kaip tai pritaikyti šiuolaikinio gyvenimo kontekste.”
Karlas E. Lutzė, Valparaiso universiteto garbės profesorius emeritas

Knygoje „Hildegardos Bingenietės dvasiniai vaistai” dr. Wighardas Strehlovvas pasakoja apie natūralius metodus, kuriuos naudojo Hildegarda Bingenietė, gydydama sielos silpnybes – problemas, kurios šiandien gydomos prozaku. Hildegarda Bingenietė – XII amžiaus mistike, vizionierė ir gydytoja pripažino tai, ką tik neseniai holistinės medicinos judėjimas sugrąžino į mūsų sąmonę: visiška sveikata įmanoma tik esant dvasinei pusiausvyrai. 

Psichologinės traumos, emocinis išsekimas ir kiti sielos negalavimai dažnai nulemia susirgimus ir chroniškas ligas. Kūno gydymas prasideda nuo dvasinio savęs gydymo.

Remdamasis savo daugiau nei dvidešimties metų klinikinio darbo patirtimi pasitelkiant energetinę mediciną, dr. Strehlovvas skaitytojui siūlo visą „dvasinio fitneso” gyvenimo būdo programą. Siekiant „išgydyti viduje esančią sielą”, jo praktiniai patarimai grindžiami integravimu trisdešimt penkių žmogaus sielos dvasinių galių, kurias jis apibendrino pasitelkdamas penkias Hildegardos knygas apie dvasinius ir psichologinius gydymo principus. Dr. Strehlovvas pataria, kaip gydančius žodžius įtraukti į mąstymą siekiant apsisaugoti nuo neigiamos energijos, ir pateikia augalinius receptus, padedančius palengvinti dvasinę sumaištį. Dr. Strehlovvas teigia, kad Hildegardos įžvalgų taikymas palaikant kūno ir sielos sveikatą gali pasiūlyti problemų, kurios kamuoja šiuolaikinį vakarietiškos medicinos mokslą, sprendimus.

Dr. Wighardas Strehlovvas yra garsus Hildegardos Bingenietės specialistas, visame pasaulyje propaguojantis jos mitybos metodus, medicininį gydymą bei kalbantis apie kūno ir sielos ryšį. Dr. W. Strehlovvas, kuris anksčiau buvo chemikas tyrėjas, dirbęs farmacijos pramonėje, vadovauja ir dirba Hildegardos centre Alensbache, prie Konstanco ežero, pietų Vokietijoje.

„Tibeto sapnų ir miego joga”

„Jei nemokame perkelti praktikos į miegą, jei kiekvieną naktį nugrimztame į nežinią, tai kokia tikimybė, kad išliksime sąmoningi, kai ateis mirtis?” – klausia Tenzinas Vangjalas Rinpočė. „Pažvelkite į patyrimą sapne, kad pažintumėte, kaip sukaustys baimė mirties akimirką. Pažvelkite į patyrimą miego metu, kad susivoktumėte, ar iš tiesų esate pabudę.”

Šioje knygoje pateikiami išsamūs Sapnų jogos nurodymai, tarp jų ir pagrindinės praktikos, kurios atliekamos dieną. Tibeto tradicijoje gebėjimas sąmoningai ir aiškiai sapnuoti nėra galutinis rezultatas. Jis mums sukuria papildomą kontekstą, kuriame galime atlikti aukšto lygio efektyvias praktikas, siekdami išsilaisvinimo.

Po Sapnų jogos eina Miego joga, dar vadinama vaiskiosios šviesos joga.Tai pažangesnė praktika, panaši į pačias slapčiausias tibetietiškas praktikas. Jos tikslas – išlikti sąmoningam gilaus miego fazėje, kai grubus konceptualusis protas ir juslės nustoja funkcionuoti.

Dauguma vakariečių net neįsivaizduoja, kad įmanomas tokio gylio sąmoningumas, tačiau Tibeto Budizmo ir Bono dvasinėse tradicijose toks sąmoningumas gerai pažįstamas.

Šių praktikų poveikis – stipresnis laimės bei laisvės jausmas tiek būdraujant, tiek sapnuojant. „Tibeto Sapnų ir Miego joga” perteikia stiprius metodus kelyje į išsilaisvinimą.

Tenzinas Vangjalas Rinpočė, Tibeto Bono tradicijos Lama, šiuo metu gyvena Šarlotsvilyje, Virdžinijos valstijoje (JAV). Jis yra Ligmincha instituto įkūrėjas ir vadovas. Ši organizacija sukurta tyrinėti ir praktikuoti Bono tradiciją. Tenzinas Vangjalas Rinpočė gimė Amritsare, Indijoje, jo tėvams pabėgus nuo į Tibetą įsiveržusių kinų, ir perėmė budistų ir Bono Mokytojų Mokymus, įgijo Gešės laipsnį – aukščiausią akademinį laipsnį Tibeto kultūroje. Jis gyvena JAV nuo 1991 metų ir plačiai skleidžia Mokymus Europoje bei Amerikoje.

„Išsamus vadovėlis, kaip panaudoti laiką naktį vardan Nubudimo; verčianti susimąstyti, įkvepianti ir skaidri knyga,” – Dr. Stehpen LaBerge, „Lucid Dreaming” autorius.

„Šie sapnų ir miego praktikų paaiškinimai tampa langu į visą Tibeto Tantros ir Dzogčeno lobyną. Be galo mėgavausi šia knyga… Stiprus ir gražus darbas,”
– Dr. Martin Lowenthal, „Opening the Heart of Compassion” bendraautorius.

” Savaiminė proto prigimties stebukladarystė: Dzogčeno esmė Tibeto bono tradicijoje”

„Savaiminė proto prigimties stebukladarystė” yra Bono tradicijos apžvalga, supažindinanti su pagrindiniais šios meditacijos sistemos terminais ir konceptais. Bonas – senoji ikibudistinė Tibeto religija. Knygos autorius kalba, kaip lavinti protą ir valdyti subtilias energijas kūne. Jis taip pat aptaria Dzogčeną Bono praktikoje, sistemą, kuri Vakaruose daugiausiai pasklido budistiniame kontekste.

Tenzinas Vangjalas Rinpočė, Tibeto Bono tradicijos Lama, šiuo metu gyvena Šarlotsvilyje, Virdžinijos valstijoje (JAV). Jis yra Ligmincha instituto įkūrėjas ir vadovas. Ši organizacija sukurta tyrinėti ir praktikuoti Bono tradiciją. Tenzinas Vangjalas Rinpočė gimė Amritsare, Indijoje, jo tėvams pabėgus nuo į Tibetą įsiveržusių kinų, ir perėmė budistų ir Bono Mokytojų Mokymus, įgijo Gešės laipsnį – aukščiausią akademinį laipsnį Tibeto kultūroje. Jis gyvena JAV nuo 1991 metų ir plačiai skleidžia Mokymus Europoje bei Amerikoje.

„Ši knyga labai padės tiems skaitytojams, kurie trokšta rasti suprantamą Bono tradicijos aiškinimą, ypač kalbant apie tai, kas susiję su Dzogčeno Mokymais.“

Jo Šventenybė Dalai Lama